Jak wyposażyć biuro?

Jak wyposażyć biuro?

Kupując wyposażenie do biura, można zastanawiać się, czy postawić na jego jakość czy dobrą cenę. Tym bardziej, że oszczędności są zawsze mile widziane. Jak, więc kupować artykuły i akcesoria biurowe, aby nie żałować?

Planowanie
Zawsze taniej jest kupować opakowania hurtowe. Zasada ta tak sami dotyczy artykułów i akcesoriów biurowych, jak wszystkich innych rzeczy. Zbiorcze opakowania po prostu opłacają się bardziej. Kupując hurtowo można także starać się o rabaty. Nie można jednak przesadzać. Najlepiej jest obserwować zużycie materiałów we firmie i na jego podstawie zrobić listę zakupów. Kupować „z górką” powinno kupować się jedynie te rzeczy, które zużywa się w dużych ilościach. Przykładowo: nic nie stoi na przeszkodzie, aby zakupić 5-pak taśmy klejącej, ale karton dziurkaczy – to już przesada. Może faktycznie, kiedyś się przydadzą, ale do tego momentu będą zajmować miejsce. To też niepotrzebne zamrożenie środków finansowych.
Warto też prosić pracowników o sugestie dotyczące tego, co aktualnie jest najbardziej potrzebne oraz na jakich materiałach lepiej się pracuje. W końcu, to oni wiedzą najlepiej, o brakach i nadwyżkach w firmie.

Jakość
Kupując artykuły i akcesoria biurowe warto rozglądać się za przedmiotami dobrej jakości. Nie można zbytnio sugerować się ceną. Na rynku można znaleźć dobrą taśmę klejącą oraz taśmę o połowę tańszą. Dopiero, kiedy przyjrzymy się jej bliżej – zobaczymy, że taśmy jest na szpulce dużo mniej. Oznacza to, że niby oszczędziliśmy, ale w praktyce, musimy szybciej kupić następne materiały.

0 comments on “Jak wyposażyć biuro?Add yours →

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *